Päivä ja yö studiolla

Pitkät studio sessiot ovat minulle välttämättömyys sillä lennän nykyisin NYCin ja Helsingin väliä yhtenään, aina kun kiireisellä tuottajallani on hetki aikaa, olen valmis oli päivä tai yö! Studiolla vitsaillaankin että meistä on kehittymässä musiikintekijä-trio ja nimeksi tulee “The Zookeepers” Tässä on muutamia hassuja kuvia joita otimme joskus yöllä. Videon filmaus hetkellä oltiin oltu studiolla yhtä kyytiä noin 10 tuntia.. näkyy kuvistakin! Huom. mun kuulokkeissa ei soi musiikki mutta silti tanssittaa!
Nicholas(tuottajani) sanoi JOS pudotat ton mikin niin oot entinen, se on älyttömän kallis!

Can anyone guess what this does?

Nicholas Maailman paras tuottaja..

Minä en pysty öisin kirjoittamaan ilman Red bullia ja cookeja ja uusi nimeni onkin "Cookie Monster"

Jonathan ja minä hassutellaan

Leave a Reply

