I’m a Hungry Little Monster

 

 


 

Studion kundit eivät ihan turhaan kutsu minua nimellä “Cookie Monster”..Mun tekee aina mieli jotain hyvää, makeaa ja sitten tietysti suolaista päälle ja tykkään ottaa välipaloja. Minulla on varmaankin sellainen viha/rakkaus suhde ruokaan. Saatan syödä valtavan paljon ja sitten olen super tiukalla laihdutuskuurilla. Minä en vain osaa syödä pientä palaa suklaakakkua! Kuka siihen nyt pystyisi en voi tajuta. Joka tapauksessa…Muotiviikot tulossa ja minun pitää näyttää hyvältä kun syyskuu alkaa, plus minulla on useita esiintymisiä ja tapaamisia ja pitäis mahtua uuteen designer mallikappaleeseen…Apua!

 

Nyt on ihan oikeesti aika ottaa vakavasti, tänään maanantaina, on uusi alku. Aloitan taas juoksun, käyn salilla ja syön terveellisesti. Mikään edellisessä lauseessa ei saa minua hyppimään ilosta… paitsi se mahtava tulos jonka saan aikaan ihan muutamassa viikossa. Näin se vaan menee,  annan kuulua itsestäni ensi viikolla ja jos itse olet suunnittelemassa kuuria/jumppaohjelmaa… I’ll be here to cheer you on!

 

 

 

Leave a Reply

