Today at Missqa

Menin tänään sovittamaan mekkoja ystäväni Annabella Asvikin Eco Pop Up Missqa putiikkiin! Mä esiinnyn siellä huomenna virallisessa kutsuvierasjuhlassa (12.9.) ja mun kanssa esiintyy Jimi Constantine ja Tracy Lipp. Annabellan putiikissa myydään vain eettisesti työstettyjä, elegantteja eco muoti tuotteita.  Mitä esiintymiseen tulee, hän kertoi, että haluaisi tehdä minulle ”eco makeoverin”! Ajatus on jo aika pelottava, artistina tiedän, että on tärkeää edustaa itseään omalla persoonallisella tyylillään ja tällainen luonnollinen eco tyttö on kaukana siitä! Mä oon niin reipas, that I’ll try anything once, joten sanoin heti että miksi ei! Kaikki pitäisi tapahtua huomenna, on sanomattakin selvää että olen hieman hermostunut. Jos olet kaupungissa, piipahda kaupassa 13-17.9. klo 13.00 -19.00 päivittäin. Eteläesplanadi 20, Helsinki  or check out the website www.missqa.com

Leave a Reply

