My Big Sister!

Minun paras ystäväni on Jazz, lyhennys Jacmiinasta. Me ollaan tunnettu vuosikausia ja ollaan niin hyviä ystäviä että kerromme toisillemme ihan kaiken ja tuemme toisiamme aina ja kaikessa! Saattaa kuulostaa nössöltä mutta tämä on totta. Aina kun olen Suomessa menen Jazzille yökylään. Aamulla kun hän valmistautuu töihin, juomme kahvit yhdessä ja juttelemme niitä sun näitä. Sitten kun Jazz on lähtenyt minä katson mailini ja muut työjutut. Tajusin yhtenä päivänä, kun rikoin hänen kahvimittansa, sorry Jazz, että me ei olla vaan kuin siskokset, vaan siskokset joilla on ikäeroa, vaikka ollaankin samanikäisiä!  Minä olen se pikkusisko joka ottaa hänen vaattensa ja meikkinsä, rikkoo kahvimitan ja jättää tiskit altaaseen, eikös ne kuulu sinne? Minä en ole oikein “sisäsiisti”, mutta minä olen se joka aina itkee ekana ja se joka piiloutuu ekana odottaen että Jazz, jonka Ninja nimi on “The Rice”, tulee ja suojelee minua! En ole siistein enkä helpoin, mutta minun hyveeni ovat kuitenkin kunnioitettavia. Olen hyvä kuuntelija ja pystyn antamaan hyviä neuvoja sekä kertoa kaiken henkisistä arvoista ja elämästä sekä vanhoista ja uusista suhteista. Minulla on valtavasti tietoa ja neuvoja joita olen oppinut lukemistani kirjoista ja asuessani ihanan hullussa NYCssä!

Vaikka olen laiska tiskaamaan, olen älyttömän hyvä laittamaan ruokaa – kertovat ystäväni! Pidän todella ruoan laitosta ja kokkaan mielelläni, erikoisesti Jazz’lle. Meillä on aika realistinen ja raaka perhe dynamiikka, ai kun mun tulee ikävä häntä nyt kun kirjoitan tässä.. Joka tapauksessa tämä on kiitollisuudenosoitus Jazz’lle, olet minulle todella RAKAS ! XOOX

Leave a Reply

