Been there done that!

They Always come back Ladies…

Olen vakavissani miettinyt millaisia poikaystäviä olen valinnut? Olen näköjään aina ihastunut renttuihin…hahaa. Hassuinta on se, että he aina jollain lailla palaavat takaisin, olkoon sitten 6 kk tai 2 vuoden jälkeen! He haluavat palata takaisin ja yrittävät saada vanhasta otteestaan kiinni ja tehdä sopua! Olen hyvä ystävä yhden exän kanssa ja moni muu yrittää(lately) takaisin! Yksi todella mukaansatempaava juttu on, että hän, jonka nimeä en edes viitsi mainita, mutta joka oli minulle tosi tärkeä ja joka mursi sydämeni palasiksi mitä vastenmielisimmällä tavalla nauhoitti rakkauslaulun MINULLE ..(really dude) Hän on näköjään niin itseään täynnä että tuskin googlaa tätä käännöstä joten ei haittaa.. Joka tapauksessa, jos joskus joku kundi käyttäytyy ilkeästi teitä kohtaan, kuten minulle kävi, usko tai älä, tulee aika ja paikka jolloin hän (kun kukaan ei ole katsomassa) aivan varmasti katselee miten upealta tällä hetkellä näytät uudessa facebook profiilissasi… miettien miten sinä voit…

Leave a Reply

