Anything Can Happen!

Hassua, kun olen NYCssä menen eteenpäin tuhatta ja sataa, jälkeeni jää vain tuulen puuskahdus! Teen töitä tehokkaasti ja saan paljon aikaan ja uusia projekteja ilmestyy kun lopettelen vielä vanhoja. Yksi esimerkki, menin eilen läppärini kanssa Outpost Cafe:seen Brooklynissa valmiina työskentelemään siellä pihaterassilla kun kampaajani ja ystäväni Jose ilmestyi paikalle ripustamaan joulukoristeita. Hän ei ole siellä oikeasti töissä, mutta hän käy siellä usein auttamassa ja tekemässä jotain pientä, että myöhemmin voimme olettaa ravintolan tarjoavan meille kakkukahvit  ja aina se toteutuu! Siinä me sitten istuimme ja nautimme tarjoilusta ja yksi mies istahtaa viereeni ja rupeamme juttelemaan. Jutustelun lomassa käy ilmi että hän on electro pop drummer rumpali(pisteet) joka on myös jonkinlainen kirvesmies (tuplapisteet) . Minä nimittäin olen juuri etsimässä henkilöä joka tekisi minulle puukengät!! Hän on kuulemma vapaa seuraavat kaksi viikkoa ja halukas uusiin haasteisiin! Tein töitäni siinä kahvikupin ääresssä ja samalla huomasin että olin jo bookannut pari työprojektia tämän uuden tuttavuuden kanssa! Tämä kaupunki on uskomaton!….

Leave a Reply

