Arts and Crafts…

Minulla oli kokous lauantaina iltapäivällä, Marthan, NYCn tiedottajani kanssa ja kokouksen puolivälissä hänen aviomiehensä, Tyson tulee kotiin ja loppupäivästä tuleekin ihan muuta kuin oli suunniteltu. Olen aina ollut kiinnostunut maalaamisesta, mutta siitä on valtavan kauan kun viimeksi olen maalannut, se oli joskus koulussa kun olin ehkä 5v…Nyt sitten otin pensselin käteen ilman mitään visiota ja tunsin heti että rentouduin vaikka olin hetkeä aiemmin ollut stressin ja huolien vallassa. Inspiraation innoittamana maalasin enkelin siiven ja myöhemmin vielä kukka-asetelman. Täytyy sanoa että olen aika tyytyväinen lopputulokseen, ottaen huomioon etten ole vuosikausiin koskenut pensseliin, vai mitä mieltä olette? XO

Leave a Reply

