The Master Cleanse!

 

On henkisesti hyvin vaikeaa päästä uuden dieetin alkuun, senhän me kaikki varmaan tiedämme. Minä itse aloitan aina oikein “extreme” dieetin joka on enemmän paasto kuin dieetti ja se tuntuu olevan melkein tabu ja julkkisten suuri salaisuus, mutta mikä se on?!

Kerron teille, kuinka, vaikka en mikään Beyonce olekaan. Sitä kutsutaan nimellä Master Cleanse, minun kirjoissani suora helvetti, (Beyonce oli muuten tällä kuurilla 40 päivää ennen Dreamgirls leffan kuvauksia) sisältää Grade B vaahterasiirappia, sitruunamehua, cayenne pippuria ja vettä. Näistä aineista sekoitetaan juoma (netisssä tarkempi ohje) jota alun perin käytettiin kehon puhdistukseen paastona. Sitten kun julkkikset huomasivat että paino putoaa todella nopeaan tahtiin (noin 500g päivässä) tästä tuli kuuluisa laihdutuskuuri joka oli jokaisen ulottuvilla! Tästä on blogeja, lehdissä on juttuja ja netissä varmaan tuhansia kuvia ihmisistä ennen ja jälkeen tämän “helvetin dieetin”. Olen yhden kerran pystynyt vetämään koko 10 päivän kuurin läpi, muina kertoina yleensä se on loppunut kolmantena päivänä, joka on kaikkein vaikein päivä.Nyt löhöän sohvalla ja katselen, telkkarista kokki ohjelmia(miksi?) ja juon teetä. Tänään oli minun neljäs laihdutus päiväni ja olen nauttinut “taikajuomaa”koko päivän. Noin tunti sitten tuli vähän tuskainen olo ja tein itselleni lihalientä. Jos ihmettelette tämän paaston tarkoitusta, niin se on totaalinen kehon puhdistus. Olen mässäillyt viimeiset pari kuukautta kaikella mahdollisella, roskaruoasta gourmet herkkuihin, syyttäen kiireistä aikataulua, etten muka ehtinyt itse laittaa ruokaa! Olen siis epävirallisesti tällä kuurilla puhdistaakseni kehoni, mieleni, ihoni ja koko elämäni…kohta tulee ahaa momentti…mutta samalla valmistaudun tulevan musiikkivideoni kuvauksiin. Tällä kertaa en laittanut itselleni “deadlinea” joten ei ole myöskään paineita, sillä tiedän että voin lopettaa milloin haluan ja syödä mitä haluan. Nyt tuntuu että minulla ei ole mitään mielihaluja, ei ole mitään himoja, kekseihin tai mihinkään…eikö ihmisen mieli olekin ihmeellinen…

Leave a Reply

