Good Reviews..

Olen ollut muutaman päivän Suomessa. Tämä on ehkä eka kerta kun kaikki on mennyt putkeen. Olen törmännyt hymyileviin ihmisiin, olen saanut positiivista palautetta ihan tuntemattomilta ja ihmiset ovat pysäyttäneet minut ja kiittäneet blogistani. Arvostan tätä suuresti, yritän aina tehdä parhaani, mutta joskus se on vaikeaa. En ole aina inspiroitunut tai saatan olla väsynyt ja loppu. Silloin tämä positiivinen palaute auttaa minua jaksamaan ja tajuan ettei kyse ole vain minun pikku blogistani, vaan teistä, siitä että te olette kiinnostuneita lukemaan kirjoituksiani ja haluatte kuulla minun New York tarinoitani ja nähdä minun hullunkurisen hassuja vaatteitani! Toivon että tämä inspiroisi teitä myös kokeilemaan rajojanne ja jotain uutta!

Kiitos kuuluu teille että luette blogiani ja seuraatte minua ja kiitos että pysäytätte ja kommentoitte! Arvostan tätä koko sydämestäni!

2 thoughts on “Good Reviews..

  1. Mä rakastan noita sun legginsejä! Oon etsiny vastaavii syksystä asti mut oon vissii aika huono ko en oo löytäny😀
    Sun Nycin jutut on tosi kiinnostavii, etenki ihmisille jotka itse haaveilevat uskaltavansa irrottaa, pakata laukkunsa ja lähteä unelmiensa perään tästä suomalaisesta ysist-neljään -stressikulttuurista🙂

  2. Hyvää kevään odotusta sulle Alexandra!🙂
    Juu sun postaukset ovat olleet hauskoja ja kivoja! Mä luen miltei päivittäin (joskus on liikaa koulujuttuja ym) sun ja Saran blogeja!
    Missäpäin suomea olet/olit? Itse asun Helsingissä. Toivottavasti törmätään lol!

Leave a Reply

