Just another day..

Olen tehnyt tosi paljon töitä viime aikoina. Yhtäkkiä onkin kymmenen eri projektia hoidettavana samanaikaisesti ja yritän parhaani mukaan pysyä mukana. On silloin tällöin vaikeaa olla indie artisti ja yrittää rakentaa karriääriään, useimmiten melkein nolla budjetilla. Miten saa tehtyä  musiikkivideon, millä maksat kaikki siihen liittyvät kulut, miten hoidat levyn kansikuvan kun ei ole varaa palkata ammattikuvaajaa? Uskokaa tai älkää olen löytänyt vastaukset melkein kaikkiin kysymyksiin ja lupaan jakaa ne kanssanne hieman myöhemmin.

Yksi vaikeimmista asioista tässä kaikessa on kuitenkin se, että muilla ihmisillä on hyvin selkeä mielipide sinusta…naapurilla, sukulaisilla, eikä sovi unohtaa niitä monia nimettömiä online kommentaattoreita jotka tuomitsevat heti ilman että ovat edes tavanneet minua, tai seisoneet hetkeäkään minun saappaissani!

Voin vakuuttaa, että kukaan ei tiedä sitä oikeaa totuutta ja mitä tapahtuu suljettujen ovien sisäpuolella elleivät he ole perhettä tai ole minun lähiystäviäni! Kaikesta huolimatta kuljen edelleenkin eteenpäin, pienin askelin kohti unelmaani, vaikka en siellä vielä olekaan, mikään ei ole mahdotonta kunhan vain keskittyy olennaiseen ja omistautuu asialleen täydellisesti.

Ei saa antaa periksi,dream BIG!

One thought on “Just another day..

  1. Oon ottanut Lenitan viisaan neuvon omakseni —- “kyllä maailmaan paljon mölyä mahtuu.”

    Voin samaistua sun tilanteeseen täysin. We just gotta keep going no matter what. x

Leave a Reply

