A Perfect Life..

“Mun mielikuva täydellisestä elämästä: Pitää olla kaunis. Vähä semmost ku niil Suomi-tytöt New Yorkissa -tyypeillä :s ….”
Demi pyysi lukijoitaan kertomaan mikä heidän mielestään kuvaisi parhaiten täydelllistä elämää! Minun silmiini osui tää vastaus. Mulle ei tullu mieleenkään että joku voisi kuvitella että “Suomi tytöt New Yorkissa” eläisivät jonkinlaista täydellistä elämää.
Totta on että me asutaan yhdessä maailman mielenkiintoisimmista kaupungeista, mutta jokapäiväinen elämä on meillä ihan yhtä vaikeaa kuin kenellä tahansa samanikäisellä.
Mun suurin huoleni on joka kuukausi se kuinka saan vuokrarahat kasaan. Kuinka voin toteuttaa suuret unelmani? Uskon kyllä vakaasti että pystyn, mutta joskus karmea todellisuus iskee “unelmieni toteuttamisessa” ja usko siihen voi pirstaloitua tai ainakin huojua, varsinkin kun taskussa sattuu olemaan vain vaivaiset 2 dollaria…
No, joka tapauksessa, tämä “matka” on kasvattanut mua valtavasti ja opettanut  tuntemaan itseäni ja ymmärtämään mihin pystyn ja mitä voimavarjoja mulla on. Elämäni ei ole täydellistä, mutta mulla on todella mahtavia ystäviä sekä työni ja haluan herätä joka aamu uuteen jännittävään päivään! Vain kovalla työn teolla pääsee eteenpäin ja niin voi toteuttaa unelmansa!
En suinkaan ole päämäärässäni vielä, kaukana sieltä, mutta jokainen päivä on täynnä yllätyksiä..Someday we’ll have it all!
One thought on “A Perfect Life..

  1. Olisikin kiva kuulla, että miten ne vuokrarahat saa riivittyä kasaan? Minkälaisista hommista elantosi saat? Ja minkä hintaista on suunnilleen tuollaisen oman kämppäsi vuokrataso? Oliko hankala löytää asuntoa ja toimiiko vuokraussysteemit samalla tavalla kuin Suomessa?

Leave a Reply

