Daydreams

Vietettyäni viikon maalla, minulla oli paljon aikaa miettimiseen. Palasin takaisin meditointiin enkä häpeä kertoa että kävelin metsässä useita kertoja rauhoittaakseni mieltäni. Deepak Chopra kysyy meiltä “Miksi olet täällä?” Oletko koskaan kysynyt samaa itseltäsi? Minun vastaukseni ainakin olisi “Ollakseni onnellinen, löytääkseni rakkautta, tehda musiikkia ja inspiroida ihmisia jollain tavalla!” Juhlapyhät, kuten nyt July 4th muistuttaa, että toinen vuosi on taas kulunut ja se aiheuttaa vieläkin oudon tunteen sisälläni. Osittain huudan itselleni; “Mitä olet oikein saavuttanut?”, pitäisi urheilla enemmän, harjoitella laulua päivittäin enemmän, sekä tehdä suurempia juttuja. Kolikon toiselta puolelta katsottuna huomaa kuitenkin kaikkea sitä mitä olen oppinut, eihän kyse kuitenkaan ole pelkästään päämäärästä, vaan koko matkasta saavuttaakseen päämääränsä!

Olen kehittynyt ja kasvanut ihmisenä ja uskon että elämän pienistä siemenistä kasvaa ja kehittyy pikku hiljaa suurempia juttuja. NYC on minun henkilökohtainen hirviöni, joka puskee minua parhaisiin saavutuksiini ja inspiroi minua seuraamaan unelmiani ja pitää minut onnellisena vaikeinakin päivinä. Pystyn aina näkemään valoa huonoimpinakin hetkinä.

Kun olin maalla, seurasin muiden ihmisten elämää ja huomasin että monet heistä tyytyivät siihen elämään joka heidän kohdalleen oli sattunut ja voin rehellisesti sanoa että normaalissa, rauhallisessa elämäntyylissä ei todellakaan ole mitään vikaa. Voin sanoa että nähtyäni tällaista elämää, se osoitti minulle vieläkin selkeämmin sen mitä minä todella elämältäni haluan! Joskus kun ei ole varaa edes syödä kunnolla tai jos vuokra sattuu olemaan myöhässä tai sähköt on katkaistu muutamaksi päiväksi(iiiik), saatan kysyä itseltäni mitä ihmettä on meneillään, miksi minä teen tätä? Sitten kun kaikki taas normalisoituu ja hommat toimii ja monien kuukausien työnteko tuottaa tulosta, vain taivas on rajana, silloin tajuan ja ymmärrän taas intohimoni unelmiini ja kuinka todellisia ne oikeasti ovat! Meidän ei pidä elää ja tehdä töitä muiden odotusten mukaan, vaan meidän jokaisen pitää elää omaa elämäämme ja saada tehdä sitä mikä tekee meidät onnellisiksi ja ehkä inspiroida muita ihmisiä uskaltamaan tehdä samoin! Jätän teidät tämän ajatuksen kanssa sekä kysymyksen kanssa “Miksi olet täällä?”

3 thoughts on “Daydreams

  1. Moi, Alexandra! Sulla on aivan upea blogi ja olet saanut siitä niin uniikin ja omannäköisesi. Sun kuvat on aivan fantastisia ja kysyisinkin, mitä kuvankäsittelyohjelmaa käytät?

Leave a Reply

