Fabulous Lashes!

Olen miettynyt pitkään että haluaisin kokeilla ripsienpidennystä, siitä on pikku hiljaa tulossa kova trendi New Yorkissa, mutta jotenkin tuntuu etta Suomessa melkein kaikki ovat sitä jo kokeilleet, joten minäkin päätin ottaa ripsienpidennykset. Kävin eilen Fabulous Spassa Kasarmintorilla ja nyt minulla on aivan upeat ripset. Siinä meni noin tunti ja se oli vaivatonta ja helppoa! Samalla kun olin siellä tutustuin span tiloihin jotka ovat avarat ja vaalean tyylikkäät. Heille on tulossa uusi “Beauty Room” elokuun alussa, mä kirjoitan siitä lisää täällä blogissa sitten kun olen käynyt avajaisissa! Tässä siis before kuvat ja afterit alla, mitä mieltä te olette? Oon itse ihan hooked!

www.fabulous.fi

BEFORE:

AFTER:

7 thoughts on “Fabulous Lashes!

Leave a Reply

