The truth, the whole truth, and nothing but the truth!

Olen odottanut sinkkuni julkaisua jo pitkään aikaa ja nyt se vihdoinkin on tapahtunut, “New York (I’m yours)” sinkku on julkaistu! Halusin kirjoittaa teille tunteistani julkaisun aikoihin. Minulle sanotaan usein Suomessa, “hienoa että sait sen aikaan” tai sitten “kuka oikein luulet olevasi”. Minusta on kummallista että ihmisten ajatus edes kallistuisi kakkosvaihtoehtoon.

Rakastan musiikkia ja olen aina halunnut esiintyä. Pikkutyttönä New Yorkissa esiinnyin äitini kullanvärisessä rintsikkatopissa ja lauloin Madonnan lauluja olohuoneessa perheelleni! Tämä saattaa kuulostaa oksettavan kliseiseltä, mutta se on totta. Uskon vakaasti että me kaikki olemme täällä oman itsemme takia, että saisimme elää unelmiamme ja että voisimme matkustaa, kokea, oppia uusia asoita sekä motivoida ja auttaa toisia ihmisia. Ehkä ihan kaikessa ei ole kyse pelkästään itsestä mutta suurimmaksi osaksi kuitenkin kaikki pyörii meidän itsemme ympärillä. Suomessa tämä usein koetaan itsekkyytenä, mutta kannattaako tuhlata oma onnellisuus vaan mielyttääkseen jonkun muun ajatuksia tai ideoita kuten kuka sinun pitäisi olla, tai mitä sinun pitäisi tehdä. Kun tuntee sydämen paloa jotain asiaa kohtaan, mielestäni jokaisen pitäisi olla sen verran utelias, että katsoo mihin asia johtaa, siitä voi tulla harrastus, duuni, tai kokonainen ura. 

Suurin osa ihmisistä, jotka aina sanovat ensiksi “ei”, ovat usein arkoja kaiken uuden ja tuntemattoman edessä. Ehkä tämä ajattelutapa johtuu siitä että jossain vaiheessa heidän elämässään he eivät itse uskaltaneet ottaa riskiä kokeilla jotain uutta. Minulle on hyvin usein sanottu  “Kuka sinä luulet olevasi”, skeptiset ihmiset tulevat aina epäilemään uusia asioita ja mahdollisuuksia. En kuvittele olevani mitään mitä en ole. Mielestäni olen JO NYT saanut aika paljon aikaiseksi. Olen selviytynyt monista vaikeuksista elämässäni ja uskon, että tulen selviytymään tulevaisuudessakin. On tarkeää muistaa menneisyys ei määrittele tulevaisuuttasi.

Suuri kansainvälinen tähteys ei välttämättä tee ihmisestä suurta laulajaa, mutta jos kirjoitat, esiinnyt, laulat ja luot musiikkia tai olet vaikka taustalaulaja, olet siis laulaja. Jos haluat saavuttaa jotain elämässäsi niin TEE se! Ihmisten negatiivinen kritiikki herättää minussa aina tunteita ja saa minut hymyilemään, hei, enhän minä tässä yritä atomifyysikoksi tai astronautiksi, haluan yksinkertaisesti laulaa, ei mitään ihmeellisempää!

Nyt kun sinkkuni on  julkaistu, olen iloinen jos yksikin ihminen inspiroituisi siitä ja saisi rohkeutta mennä unelmiensa perään ja tekisi juuri sitä mikä hänet tekee onnelliseksi. Se olisi voitto ja silloin viestini olisi mennyt perille! Kuunnelkaa sinkkuani “New York (Im yours), jakakaa sitä kavereiden kesken ja laittakaa minulle kommentteja teidän ajatuksista. Kiitos teille kannustuksesta, se merkitsee minulle paljon. Te inspiroitte minua yrittämään entistä enemmän!

NEW YORK (I’M YOURS) julkaistu! Kuuntele linkistä tai Youtubesta lyhyempi versio, tai osta täyspitkä versio omaksesi vaikkapa DigiAnttilan, CDON.comin, Nokia Music Storen tai MTV3 Storen musiikkilatausnettikaupoista! 

Available also in iTunes, Spotify and Ubetoo!

12 thoughts on “The truth, the whole truth, and nothing but the truth!

  1. Pidän todella paljon kappaleestasi NEW YORK (I’M YOURS):D,olen kuunnellut muitakin kappaleitasi ja niitä on aina yhtä mukava kuunnella:)

  2. Ihanan sinnikäs persoona olet. Tartutat varmasti kanssaihmisiin positiivisia ajatuksia,toivoa ja innostusta🙂 Onnea sinkustasi, vaikken itse musiikkiasioista oikein tajua mutta voin uskoa että tuntuu hyvältä🙂 Oletko menossa muuten Flow festareille? Mä odotan Björkin keikkaa kovasti :p

  3. Rakastan tota lauluu!!! Oon kattonu joka jakso suomi tytöt nykissä ja tulen aina niin hyvälle tuulelle kuun kuulen ton laulun!🙂 se on aina yhtä hyvä! En ees tienny et olit sinä joka lauloi🙂

  4. Aloin melkein itkemään, kun kiität fanejasi. Tämä kappale on tosi hyvä. =) Onnea musiikki uralle. Minäkin haluaisin sille ja sinä olet yksi suurinmista inspiraatijoista. PEACE and Love.❤

  5. Hei kuulin tän biisin suomi-tytöt newyorkissa tunnarissa enkä tienny et tää on sun biisi. Oon oikeen yllättyny, luulin että tää on otettu joltain kuuluisalta laulajalta. Aivan sika hyvä ja mukaansa tempaava kertsi !! Jatka samaan malliin:)

Leave a Reply

