Oh brother..

 

Ihan niinkuin elämässäni ei olisi ollut tarpeeksi vaikeuksia viime aikoina. Jos kamerassani olisi video. Olisin saanut aivan älyttömän hyvän kohtauksen “niin kutsutusta elämästäni”! Huoltomies on juuri kertomassa minulle että asunnosani on ollut kaasuvuoto, hella täytyy poistaa ja uusia kokonaan, kaasuputket täytyy korjata jne. Minä suunnilleen piipitän että niin! Kaikki tämä tulee kestämään noin 3 kk.  kertoo huoltomies! Minä purskahdan nauruun, hän varmaan laskee leikkiä…mutta ei, hän on tosissaan.  Minä en siis pysty laittamaan ruokaa kolmeen kuukauteen! Nyt ollaan Nykissä ja jos et ole tyytyväinen taloyhtiön toimintatapoihin sinulla on kaksi vaihtoehtoa, joko muutat muualle tai hyväksyt ja odotat. Minä en luonnollisestikaan halua muuttaa joten kysyn vielä mahdollista vuokran alennusta siltä ajalta kun olen ilman hellaa. Vanha jamaikalainen kaiken nähnyt huoltomies pyörittää silmiään…ilmeisesti ei! En kuulemma jää ihan ilman keittomahdollisuutta, taloyhtiön puolesta minulle tuodaan keittolevy, en oikein tiedä mikä se edes on?! En usko että Suomessa edes käytetään tällaisia? En usko että siinä voi kunnolla kokata, luulen että se on enemmän ruoan lämmittämiseen kuin itse kokkaamiseen! Yritän nyt laittaa kaiken mahdollisen positiivisen energian siihen mitä minulla on enkä turhaan stressaa siitä mitä ei edes ole olemassa! Nyt menee valitettavasti jonkin aikaa ennenkuin saatte uusia ruoka postauksia täältä päin!
> Mistä olen tosi iloinen on tulevat kuvaukset, mutta siitä lisää myöhemmin !

One thought on “Oh brother..

  1. Sellasella keittolevyllä pystyy kyllä ihan hyvin kokkaamaan, se siis vaan laitetaan johdolla sähköpistokkeeseen kiinni ja toimii ihan kuin tavallinenkin hella 🙂

Leave a Reply

