The daily grind..

Jos en ole kiireinen musiikin tai kuvausten kanssa, päivärutiinini on aika yksinkertainen. Herään aikaisin useimpina aamuina ja lähden suoraan Birdbath Bakeryyn jättikuppini kanssa hakemaan 1$ kahvin. Kahvin saa dollarilla vain jos on oma kuppi mukana (minun jättikuppiin mahtuu neljä suomalaista kahvikuppia)! Sitten minä ja läppärini mennään Apple storeen tekemään töitä muutamaksi tunniksi. Kuten moni ehkä tietää rakastan pukeutua kauniisti, mutta minulla ei ole mitään aamurutiineja jos ei ole palaveriä, vaan ryömin sängystä suoraan legginsseihin, t-paita päälle ja aurinkolasit päähän ja se on siinä. Sanoisin että ehkä kuitenkin näytän “shabby chic – sotkuisen tyylikkäältä”! Minulla menee yleensä noin 4 tuntia kun hoidan emailit ja muut viestit, teen tarjouksia uusista projekteista jotka ovat lähellä sydäntäni. Apple store on miellyttävä paikka, siellä on teatterin mallinen auditorio, missä saa rauhassa työskennellä tai kuunnella esityksiä ja ottaa kursseja! Toissa päivänä kun olin valmis, “pakkasin toimistoni” ja lähdin kävelemään  kotiin, löysin pinkan sketsikirjoja! Nykissä ei koskaan tiedä mitä saattaa löytää!

Leave a Reply

