Angry Bird…

                                                     Saatan olla jonkun verran dramattinen, mutta tänään tuntuu että olen väsynyt, olo on kuin olis mehut pois! Hoidan henkistä puoltani pitkälle ruoan kautta ja nyt olen ollut vähän aikaa “kuvauslaihiksella” ja sen vuoksi olen väsynyt ja kiukkuinen. En polta joten tupakastakaan ei olisi minulle iloa, mites viini, taidan ottaa lasin viiniä illalla. Vakavasti puhuen, itsenäisen artistin elämä ei ole ruusuilla tanssimista, enkä aio siitä enempää saarnatakaan. Tämä on enemmänkin vain päivitys ja tarve jakaa se kanssanne! Koska olen se henkilö kuka olen, haluan pitää positiivisuutta yllä, enkä aina halua ulkopuolisten näkevän jos voin huonosti. Kun rahat on loppu, ulkona on kylmä ja pöydällä on vain nuudeleita ja näkkileipää, se voi olla välillä olla aika ahdistava olotila. Ja joskus tuntuu aivan mahdottomalta jatkaa töitä hymyä huulin ja korkkarit jalassa. Joku kysyy varmaan, että no miksi teet tätä sitten?  Siksi, että rakastan tätä työtä ja muutama huono päivä kuukaudessa ei ole mitään verrattuna siihen, jos tekisin jotain mistä en pitäisi. Silloin jokainen päivä olisi huono päivä. Rakastan todella musiikin tekoa, keikkoja, video kuvauksia sekä kaikkea uutta ja ihmeellistä mitä saan koko ajan kokea, mutta ennenkuin on saavuttanut edellämainittuja, vaatii se päivittäistä harjoitusta. Uskaltaisin sanoa että yhden kuukauden (useimmiten useitakin kuukausia) työn tulos saattaa johtaa vain yhteen, jos edes siihen, mahdollisuuteen päästä eteenpäin elämässäni. Sitten taas suunnilleen sama prosessi käyntiin. Mutta ei hätää murut kaikki on ihan hyvin. Viikonloppuna jatkuu kuvaukset ja ensi kuun loppuun asti pitäisi pärjätä suurnpiirtein näkkileivällä. Tervetuloa minun maailmaani!…Xxo

3 thoughts on “Angry Bird…

  1. Hey babe, oletko vielä Suomessa? Mietin vain tuota hurjaa Sandy-myrskyä että olethan kunnossa ja onhan koti Nycissä kunnossa.. Tsemppiä kuvauksiin! Niistä tulee varmasti upeat! Take care 🙂

  2. Mun mielestä on vain kunnioitettavaa, että olet noin sitoutunut uraasi 🙂 Näen itsessäni ja motivaatiossani paljon yhtäläisyyksiä sun fiiliksiin. Itsekin olen epävarmalla ja luovalla alalla luomassa uraa ja joskus on niitä päiviä, jolloin täytyy vain purra hammasta yhteen, vaikka kuinka sattuu. Uskon kuitenkin,että kaikki vaivannäkö palkitaan tavalla tai toisella.

    Asiasta kukkaruukkuun.. Olen käsittänyt, että kuvaat videota helsingissä ja jos tiimistäsi puuttuu joku, niin olen yhteydenoton päässä. Kokemusta mulla on näyttelemisestä, mallintöistä, assarinhommista, sanoittamisesta, kuvien editoinnissa jne. Tästä tuskinpa mitään seuraa, mutta yhteinen projekti sun kanssa on pyörinyt mielessä siitä asti, kun kuulin sun ekaa kertaa laulavan heh. Ehkäpä joskus vuosien päästä ;). Kommentin pointti oli kuitenkin: keep up Alex! 🙂

Leave a Reply

