Roll your sleeves up!

     Vihdoinkin viikonloppu, vaikka viimeaikoina viikonloput ovat olleet yhtä työntäyteisiä kuin arkipäivätkin! Nyt on ollut kaikenlaista juoksemista, sama juttu joka kerta kun olen palaamassa NYKii. Tänä aamuna oli klo 06.00 herätys, nopeat kahvit ja heti aamutuimaan meikkiin ystäväni Sannan luokse ja sen jälkeen kuvauksiin yhtä tulevaa projektia varten, josta en voi vielä enempää kertoa! Nyt olen takaisin kotona ja kasaan vaatteita yhteen hyväntekeväisyys projektiin huomen aamuksi, iltapäivä jatkuu video kuvauksilla mahdolliseen uuteen juttuun! Sitten pitäisi ehtiä siivoamaan,  valmistelemaan ruokia ja kokkaamaan, sillä sunnuntaina hostaan Thanksgiving dinnerin! Asiat on periaatteessa ihan hyvin, mutta lähiaikoina olen joutunut useiden
eri projektien,töiden ja  favoreiden ja ystävä jeesien keskelle! Vaikuttaa, että olen juuri se ihminen, joka haluaa auttaa, no kaikkia! Minun on hyvin vaikea sanoa “ei” ja joskus se kostautuu ja joudun itse pinteään tilanteeseen. Oikeastaan on hyvä olla kotona ja viettää aikaa Hanskin kanssa ja säästää energiaa pitkiin työåäiviin. Vaikka olen väsynyt, huomaan, että vihdoinkin monet pitempiaikaiset projektit ovat pikkuhiljaa tuottamassa tulosta! Tämän viikon ajatus, “quality not quantity”!

Leave a Reply

