Its all happening…

IMG_2674

Kuka tuo tyttö on? Jos olisitte näyttäneet minulle tämän kuvan viime vuonna, olisin sanonut “no way” varmaan ihan ensimmäisenä olisin ajatellut että mitä ihmettä mun hiukselle tapahtui,heh! Ehkä fyysisesti ei näy mitään niin ihmeenpää muutosta, mutta minä puhunkin nyt siitä muutoksesta mitä on tapahtunut henkisellä tasolla. Minun ideani ovat lähteneet käyntiin, ne eivät ole enää pelkkiä ideoita jotka pyörivät päässäni, vaan monista asioista joista olen haaveillut ja mietiskellyt on tullut todellisia!

collagethisweek1

Nyt voin paljastaa teille, että teen töitä Kookengän kanssa! Olen mukana heidän kevät/kesä netti kampanjassa. Eikä pelkästään se, että minä ja tiimini tuotetaan ja kuvataan muutama upea video Nykissä, mutta minä myös stailaan ja teen uuden sinkun heidän spotteihin! Melkein pökerryn kun ajattelen tätä kaikkea! Tosi jännittävää. Me kuvataan tässä kuussa Nykissä myös viimeiset otokset musiikki videostani New York Im Yours, Todellinen unelma! Olen aina halunnut pärjätä hyvin näissä kuvioissa, ihan vain itsenikin kannalta, kaikki muu onkin sitten vain bonusta! Olen nyt todella iloinen että saan ilmaista itseäni taiteen kautta. And the cherry on top, minulla on aivan uusi, tuliterä Apple tietokone. Olen odottanut tätä päivää jo liian kauan. Minun huriseva, vanha Apple on kaput ja nyt virallisesti eläkkeellä! Mitä ikinä teettekin, jos se tuo hymyn huulille ja jos olette tyytyväisiä, jatkakaa samaan tahtiin ahkerasti, niin kyllä tulostakin alkaa näkyä! Let’s do it!

3 thoughts on “Its all happening…

Leave a Reply

