I love KOO

DSC01232                                         Olen varmaan jo kertonutkin teille yhteistyöstäni Kookengän kanssa. Olen iloinen että pystyin ottamaan mukaan tähän projektiin muutamia katutaiteilija ystäviäni! Tästä pääsette katsomaan heidän taidettaan jota tällä kertaa tehtiin Converse lenkkareihin Kookengälle. Voitte ottaa osaa kilpailuun ja voittaa uniikki Conversit! Olen niin innoissani tästä, sillä nämä katutaiteilijat inspiroivat minua eteenpäin unelmiani kohti! Yksi heistä soitti äsken ja kertoi että tämän jutun ansiosta hän oli saanut uusia lenkkaritilauksia ja tämä on juuri sitä mikä tekee minut onnelliseksi, että voin oman työni kautta auttaa muita ihmisiä! Olen itse tuottanut kuvat ja videon, toivon että pidätte!
One thought on “I love KOO

Leave a Reply

